Pluspunten
Gestructureerde trainingen aan boord, vaste werktijden, internationale & behulpzame collega's.
Minpunten
Iedereen in het bedrijf is gemakkelijk te vervangen. Ik werk daar 7 maanden en zag 8 mensen (van de 80) vertrekken of ontslagen worden. Ze bieden 3 contractverlengingen tot je een onbepaalde contract krijgt. Mensen worden naar huis gestuurd wanneer het contract afloopt, zonder dat ze hun zelfs maar de kans krijgen hun werk te verbeteren of feedback te krijgen. De meeste banen zijn callcenter-achtige banen. Zittend in kleine, donkere hokjes (de hele dag zonder daglicht) waar je niet eens je eigen bloemen mag hebben (ze moeten verborgen zijn als er bezoekers uit de VS komen). Collega's zijn over het algemeen erg behulpzaam en toegewijd aan hun werk. Het management weet niet wat ze doen. Ik heb nooit voor een bedrijf gewerkt dat absoluut niets te bieden heeft aan de ontwikkeling van het personeelsbestand of de aantrekkelijkheid van de werkgever. Andere spelers in de industrie kunnen zoveel beter omgaan met hun meest waardevolle bezit: de mensen! HR is de waakhond. Ze zitten met grote open ramen in het gebouw en mensen zijn aanwezig op onboarding-bijeenkomsten die worden geadviseerd niet te lang in de gangen te blijven om te chatten of te bellen, aangezien HR het zal zien en actie zal ondernemen. Als u eenmaal aan boord bent, krijgt u een lijst met wat u wel en niet moet doen. Sommige zijn vrij opmerkelijk: geen deos, douches nemen, haarlengte van mannen, roklengte van dames, kleding strijken en en en. Ik zag nogal rare dingen in dit bedrijf en hoorde vreselijke verhalen over hoe respectloos het management (ook de VS) zijn werknemers behandelt. Het is het meest onprofessionele bedrijf waar ik ooit voor heb gewerkt.