Pluspunten
Leuke collega's. Uitgebreide trainingsperiode. Geen harde doelen (dus ook geen commissie).
Minpunten
Het management in de Europese tak heeft absoluut geen autonomie: alle belangrijke beslissingen worden in de VS genomen door management dat niet echt begrijpt dat de bedrijfsculturen in de VS en Europa heel, heel verschillend zijn. Er is geen communicatie tussen management en medewerkers. Er worden nooit cijfers gedeeld met medewerkers. Geen OF. De salarissen bevinden zich aan de onderkant van het spectrum, gezien de gespecialiseerde functies van de functies. Na de laatste vuurronde in de eerste 3 maanden van 2017, waar 1/3 van de werknemers (mensen zonder vast contract) werd ontslagen zonder enige uitleg, zijn de overige werknemers ernstig overwerkt en volkomen gedemotiveerd.