Gemakkelijke baan maar verspilling van tijd als je carrière wilt maken - werkgeversreview Applicatie-ingenieur, besturingselementen bij Extron Electronics

1,0
26 jan 2018
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

-Goed intern, diepgaand trainingsprogramma -Werk / privé-balans is goed. -Goede collega's. Controleteammedewerkers zijn een geweldige groep. Beheer niet zo veel. -Het werk zelf is gemakkelijk maar wordt na een jaar saai. -Ultrasurfen

Minpunten

Afschuwelijk management. Moraal begint bij de top en het management is niet bang om uit te drukken hoe ongelukkig ze zijn. Ze hebben geen concept of training van leiderschap of management. Het is duidelijk dat ze niets om hun werk geven. Er is hier een hoog personeelsverloop. De HR-afdeling. hier heeft ook veel verbetering nodig. Het is gemakkelijk om na zoveel jaren hier te stoppen met zorgen. Kijk maar naar alle ontevreden veteranen.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle