Ik adviseer sterk om nooit voor dit bedrijf te gaan werken - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Extron Electronics

1,0
26 mrt 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Zeer gestructureerde werkdagen. U kunt naar huis gaan als het uw 'tijd' is. (Als dat een pluspunt is) - Je zult er aardige mensen vinden die proberen te overleven en er het beste van maken. Ik kan u verzekeren dat niemand oprecht gemotiveerd is om voor dit bedrijf te werken. - Ik kan geen andere pro's bedenken

Minpunten

- Zeer verouderde, negatieve, onvriendelijke en op angst gebaseerde bedrijfscultuur. - Huur- en brandbeleid. Veel medewerkers komen en gaan omdat ze zelf wegrennen of ontslagen worden. - Urenregistratiesysteem dat actief wordt gecontroleerd en geen mogelijkheid om thuis te werken. - Zeer demotiverende werkomgeving.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle