1,0
26 mrt 2018
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar
Amersfoort
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
- Zeer gestructureerde werkdagen. U kunt naar huis gaan als het uw 'tijd' is. (Als dat een pluspunt is) - Je zult er aardige mensen vinden die proberen te overleven en er het beste van maken. Ik kan u verzekeren dat niemand oprecht gemotiveerd is om voor dit bedrijf te werken. - Ik kan geen andere pro's bedenken
Minpunten
- Zeer verouderde, negatieve, onvriendelijke en op angst gebaseerde bedrijfscultuur. - Huur- en brandbeleid. Veel medewerkers komen en gaan omdat ze zelf wegrennen of ontslagen worden. - Urenregistratiesysteem dat actief wordt gecontroleerd en geen mogelijkheid om thuis te werken. - Zeer demotiverende werkomgeving.