Werk in de fabriek - werkgeversreview Klantenservice bij Extron Electronics

2,0
3 jan 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik had een heel leuk team. Het was fijn dat je niet elke dag je werk mee naar huis nam. CRM-systeem is fantastisch. De introductietraining is interessant.

Minpunten

Geen carrièremogelijkheden. Alles is erg strikt. Je mag geen plezier maken met je team op kantoor. Dan wordt je naar het kantoor van de manager gestuurd en krijg je een standje, alsof je een stout kind bent (dit is mij echt overkomen). Er heerst geen gevoel van verantwoordelijkheid of eigenaarschap over de eigen taken. Het is erg monotoon werk. HR staat op het Nederlandse kantoor erom bekend dat ze beoordelen of de roklengte van vrouwen te kort is. Extron zuigt je leeg, het kantoor heeft geen ziel, het is net alsof je in een fabriek werkt. Overwerkt, onderbetaald en absoluut ondergewaardeerd.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle