Verblind - werkgeversreview Specialist in cyberbeveiliging bij Extron Electronics

3,0
4 jul 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik vond het leuk om hier te werken, je kreeg de tijd om te werken aan wat je aan het doen was en zorgde ervoor dat je het goed deed. Ik kon vele uren besteden aan het onderzoeken en bestuderen van mijn vakgebied om mezelf beter af te stemmen op de baan die ik deed. Mijn directe medewerker was van onschatbare waarde voor mijn succes. Behulpzaam, goed geïnformeerd en bereid om me te helpen elke keer dat ik een vraag had. Ik had geen betere collega kunnen vragen

Minpunten

Het management behandelde me niet met waardigheid. Een paar weken geleden kwam er een directeur langs mijn bureau om me te vertellen dat ik het goed deed en dat hij "meer bekwame mensen zoals ik wilde". Een paar weken vooruitspoelen, ik kreeg een baan aangeboden waarvoor een vrijstelling nodig was, maar ik weigerde de oorspronkelijke functietitel die ze aanboden. (Ik heb niet gesolliciteerd tijdens mijn werk bij Extron). Ik vertelde mijn baas erover dat ik niet de wens had om van velden te veranderen die ze aanboden, maar mijn onderzoeker adviseerde mij om het proces te doorlopen en de goedkeuring af te ronden aangezien deze werd gesponsord. Mijn baas vertelde me dat hij me de tijd zou geven om het te gaan bekijken, ik vroeg om vrijaf en na mijn 3 vrije dagen op de dag dat ik terugkwam, vertelde ik mijn baas dat het goed ging en dat ik hun aanbod om dat te willen afsloeg kom binnen 2 weken terug voor meer beoordelingen. Een paar uur later vroeg mijn baas me willekeurig om hem te volgen naar een kamer waar HR daar zat. Ik nam aan dat dit mijn functioneringsgesprek was, aangezien ik in maand 5 of 6 van mijn proeftijd zat! geweldig! Mijn baas vertelde me met bevende stem "je vaardigheden zijn niet goed genoeg, we moeten je laten gaan." ... ik zat in maand 5 en er is mij nog nooit verteld, gezeten, geraadpleegd of gesproken dat mijn capaciteiten een probleem waren voor deze instappositie. Een directeur vertelde me weken geleden dat hij meer bekwame mensen zoals ik wilde op mijn afdeling. Ik kreeg geen 2 weken, gevraagd om te werken aan bepaalde gebieden waarvan ze beweren dat ik het miste, niets. Als het vanwege mijn capaciteiten was geweest, zou het een probleem zijn geweest in week 2 of 3, niet iets in maand 5.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle