OK plek om te werken met een slechte vertegenwoordiger - werkgeversreview Senior Software-Ingenieur bij Extron Electronics

3,0
8 jun 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- De salarissen lijken inline te zijn. Ik zou goed zeggen. - Deskundige groep mensen. Bereid om te helpen en informatie te delen. Over het algemeen een zeer goede sfeer van mensen. Aardig, vriendelijk en behulpzaam. - Leuke faciliteiten - Veel hardware. - altijd met nieuwe of nieuwe apparatuur. - Management op het eerste niveau is erg technisch gericht. Makkelijk om voor te werken. - Bedrijf doet het financieel goed. Geen ontslagen! Ik denk dat veel mensen zeggen dat er een prikklok is ... dat heb ik nooit gezien. Ik kon rond 8 uur binnenkomen, rond 11.30 uur lunchen en om 17.00 uur vertrekken.

Minpunten

- Software loopt een beetje achter. - Het product is een beetje saai. Het gebruikt Linux, wat goed is, maar over het algemeen is het product niet erg interessant (of in ieder geval voor mij) - Gebruik van legacy-code en onderhoud ervan. (Ik werkte aan hun string-gebaseerde protocol, dat was erg in de jaren 80) - De gemiddelde leeftijd van ingenieurs is erg hoog, iedereen is een "Senior" - Zeer weinig diversiteit (geen vrouwelijke ingenieurs toen ik daar werkte) - Stel uren in dat de plaats open is. Iedereen moet om 18.30 uur het gebouw uit zijn ... Dat kan een voordeel zijn. - Niet bereid om te delen in de winst of aandelenopties uit te delen. - Geen werk vanuit huis. - Vreemd aan de uren dat je er bent, hoewel ze niet willen dat je meer dan 40 uur werkt, dus dat is in veel opzichten goed. - Zeer "blauwe kraag" mentaliteit ten opzichte van alle werknemers. Nogmaals, in sommige opzichten een beetje raar. - Geen kans om vooruit te komen - Voordeelpakket is lager dan gem.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle