Pluspunten
- De salarissen lijken inline te zijn. Ik zou goed zeggen. - Deskundige groep mensen. Bereid om te helpen en informatie te delen. Over het algemeen een zeer goede sfeer van mensen. Aardig, vriendelijk en behulpzaam. - Leuke faciliteiten - Veel hardware. - altijd met nieuwe of nieuwe apparatuur. - Management op het eerste niveau is erg technisch gericht. Makkelijk om voor te werken. - Bedrijf doet het financieel goed. Geen ontslagen! Ik denk dat veel mensen zeggen dat er een prikklok is ... dat heb ik nooit gezien. Ik kon rond 8 uur binnenkomen, rond 11.30 uur lunchen en om 17.00 uur vertrekken.
Minpunten
- Software loopt een beetje achter. - Het product is een beetje saai. Het gebruikt Linux, wat goed is, maar over het algemeen is het product niet erg interessant (of in ieder geval voor mij) - Gebruik van legacy-code en onderhoud ervan. (Ik werkte aan hun string-gebaseerde protocol, dat was erg in de jaren 80) - De gemiddelde leeftijd van ingenieurs is erg hoog, iedereen is een "Senior" - Zeer weinig diversiteit (geen vrouwelijke ingenieurs toen ik daar werkte) - Stel uren in dat de plaats open is. Iedereen moet om 18.30 uur het gebouw uit zijn ... Dat kan een voordeel zijn. - Niet bereid om te delen in de winst of aandelenopties uit te delen. - Geen werk vanuit huis. - Vreemd aan de uren dat je er bent, hoewel ze niet willen dat je meer dan 40 uur werkt, dus dat is in veel opzichten goed. - Zeer "blauwe kraag" mentaliteit ten opzichte van alle werknemers. Nogmaals, in sommige opzichten een beetje raar. - Geen kans om vooruit te komen - Voordeelpakket is lager dan gem.