Great for complacency, bad for growth - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Extron Electronics

1,0
24 feb 2021
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

If you do what you're told, it's a stable paycheck and great work-life balance.

Minpunten

Benefits are a below average. Not horrible. If you want to grow, excel, or do something impactful this place is not for you. The people (ego and politics) at most levels get in the way. This creates an unsafe working environment that wears on productivity.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle