Good for R&D jobs - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Extron Electronics

2,0
6 okt 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Used to be a good place to work

Minpunten

Poor annual raises, we are talking 1-2.5% for 95+% of the company Mandatory Christmas party if you want to be paid for the holiday Managers/HR do not care for employee concerns Sucking up is a must have HR is almost as powerful as the VPs, except some R&D management Obvious lack of respect for subordinates, at least on the part of my dept's director

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle