Pluspunten
- Goed georganiseerde werkomgeving, - Professioneel maar zeer intensief, 6 maanden, 9 uur/week trainingsprogramma voor nieuwe medewerkers - bereid je voor op (waarschijnlijk) na werktijd studeren, het schrijven van tests en essays na elke les. - Gemiddelde salaris met aantrekkelijke voordelen d.w.z. een uitkering voor vervoer, bijdrage aan de ziektekostenverzekering, 13e maandsalaris, 8% vakantie uren
Minpunten
- Geen reële mogelijkheden om binnen het bedrijf te groeien, als je niet erg ambitieus bent of niet beschikt over een goede opleiding maar gedisciplineerd bent, goed georganiseerd bent en een hard werkend persoon bent, is het werk voor jou - jong management, ze doen hun best maar lijken overwerkt en niet goed voorbereid op hun rollen te zijn, - Strikt werk beleid bijv. is het niet toegestaan om om parfum te gebruiken - het ontvangen van deze lijst op de eerste werkdag geeft je een zeer slechte eerste indruk van het bedrijf, - 's ochtends, wanneer je het werk verlaat en voor/na 30 minuten lunchpauze in en uitklokken, en van wat ik gehoord heb wordt dit streng gecontroleerd en kun je in de problemen komen als je zelfs maar een paar minuten te laat komt, - Omdat bijna alle deuren inklok systemen hebben om ze te openen (afgezien van de toiletten en een deur van de keuken) heb je het gevoel alsof je in een gevangenis werkt, - Extron in Amersfoort Schothorst ligt in the middle of nowhere - geen winkels op loopafstand, alleen een IKEA, maar je hebt te weinig tijd om daar naartoe te gaan, in het gebouw zijn er 2 koffieapparaten en eentje met zoet/zout voedsel, - HR-mensen zijn niet erg aardig en behulpzaam en het is niet leuk als ze de hele tijd opkijken als je naar het toilet of naar de keuken gaat voor een koffiepauze (controle?), mensen zijn bang van ze, - bedenk of je in een typisch Amerikaans callcenter wilt werken, open ruimte, hokjes, geen toegang tot frisse lucht enz., - Extron heeft een zeer slechte reputatie in Nederland - "plek om te werken als je niet ambitieus bent"