Starting pay for engineers is pretty low - werkgeversreview QA Engineer bij Extron Electronics

2,0
30 mrt 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Normal 9-5 hours workload is pretty chill and boring They will hire anyone since they are desperate for workers

Minpunten

Toxic environment Raises are pretty low Micromanagement and like to treat engineers like kids here.

Ontdek andere reviews over Extron Electronics

5,0
7 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hands off work. Great opportunities

Minpunten

None really. Work could be done from home.

3,0
11 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- good work life balance - stable company

Minpunten

- slow growth - no bonuses or incentives to work harder

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle