QC - werkgeversreview Anonieme werknemer bij FAMAR

1,0
23 dec 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There is no reason to work for famar

Minpunten

There is not respect between employees. The salaries are too low for someone to work for this pharmaceutical company. No Promotions.

Ontdek andere reviews over FAMAR

3,0
27 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

High quality culture and standrds

Minpunten

Not adequate payment for employees

4,0
3 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Warm enthusiastic well educated people

Minpunten

Not the most suitable location from my current residence

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle