Fells satisfied while working wd the company. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij FIS

5,0
21 sep 2012
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Employers company......Thinks of the best for the employeee

Minpunten

Only one downside of the company is the Transport......nce it gets good company will b rated 9.5 on the scale of 10.

Ontdek andere reviews over FIS

5,0
25 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Vacation time Managers Good work environment

Minpunten

Upward mobility is hard to achieve

3,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good people, decent middle management

Minpunten

Constant RIFs every three months, re-badging large group of people in spring 2026, management talks about things but it never seemed to trickle down. Stock down more than 50% since Feb. 2025.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle