1,0
31 jul 2017
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Vergoeding was redelijk. Voordelen waren goed totdat ze werden verminderd.
Minpunten
Als je een professioneel bedrijf zoekt dat zijn werknemers waardeert en met respect behandelt, ben je aan het verkeerde adres. Dit bedrijf geeft niet om zijn werknemers of chauffeurs. Hun investeerders zijn hun enige prioriteit hier en dat blijkt duidelijk. De CEO heeft me ook ooit 'stom' genoemd waar twaalf collega's waren, dat was niet alleen enorm onprofessioneel maar ook vrij vernederend. De hoeveelheid negatieve recensies zouden je iets over dit bedrijf moeten vertellen. Vermijden als de pest.