Chauffeur bedrijfsvoeringmanager - werkgeversreview Manager chauffeur activiteiten bij Fasten

5,0
29 jan 2016
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Gratis vervoer is een heel fijn voordeel, maar ook werken voor een start-up in een inmiddels bewezen en zeer succesvolle industrie, ride-sharing. Wetende dat start-ups berucht zijn, kan de stabiliteit en het comfort van een succesvol bedrijf niet worden onderschat; het is de hoge beloning, minder risicodynamiek die het werken hier het beste van twee werelden maakt - ik werk voor een start-up waarvan ik met vertrouwen kan zeggen dat het een bedrijf zal worden. Bovendien zijn alle mensen hier echt inspirerend en mooi, en ik zeg dat oprecht.

Minpunten

Er is zoveel werk aan de winkel! Als je vorige winter in Boston was, en je moest sneeuw scheppen, zou je klaar zijn en met trots naar je geruimde stoepje kijken om het het volgende weekend weer te laten sneeuwen, en je zou de klus weer met trots klaren. Dit zou elk weekend gebeuren. Werken bij Fasten gaat zo. Je denkt dat je het hebt ingehaald, maar dan komt er een sneeuwstorm en is het tijd om weer te gaan scheppen. Afhankelijk van de vraag of je van een uitdaging houdt, kan dit een nederlaag zijn of een verkwikkend effect hebben. Ik ben van het laatste.

Ontdek andere reviews over Fasten

5,0
13 apr 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great team, good salary, challenging project

Minpunten

Unpredictable business circumstances and company future

5,0
11 jan 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fantastic coworkers who are hardworking and caring. An endless amount of long- and short-term challenges keeps things very engaging. I feel like I am heard, respected, and appreciated by the rest of the company including those above me. It's a perfect job for independent yet collaborative individuals who are especially motivated by adversity. While there's plenty room for improvement on behalf of the company, I feel lucky to get to come to this job each day. Salary and benefits are great.

Minpunten

Communication between departments was rather disjunct when I first started, although I've noticed improvements on that front. Other than that, there are cons to most every job. This is why employees are paid, and I feel like I am adequately compensated for whatever "cons" come along with the job.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle