Pluspunten
Gratis vervoer is een heel fijn voordeel, maar ook werken voor een start-up in een inmiddels bewezen en zeer succesvolle industrie, ride-sharing. Wetende dat start-ups berucht zijn, kan de stabiliteit en het comfort van een succesvol bedrijf niet worden onderschat; het is de hoge beloning, minder risicodynamiek die het werken hier het beste van twee werelden maakt - ik werk voor een start-up waarvan ik met vertrouwen kan zeggen dat het een bedrijf zal worden. Bovendien zijn alle mensen hier echt inspirerend en mooi, en ik zeg dat oprecht.
Minpunten
Er is zoveel werk aan de winkel! Als je vorige winter in Boston was, en je moest sneeuw scheppen, zou je klaar zijn en met trots naar je geruimde stoepje kijken om het het volgende weekend weer te laten sneeuwen, en je zou de klus weer met trots klaren. Dit zou elk weekend gebeuren. Werken bij Fasten gaat zo. Je denkt dat je het hebt ingehaald, maar dan komt er een sneeuwstorm en is het tijd om weer te gaan scheppen. Afhankelijk van de vraag of je van een uitdaging houdt, kan dit een nederlaag zijn of een verkwikkend effect hebben. Ik ben van het laatste.