4,0
15 jan 2012
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Goed team van collega's. Slechte koffie, goed intern leerprogramma.
Minpunten
Te veel managers die naar boven kijken en vergeten omlaag te kijken naar hun werknemers. Constante bezuinigingen sinds ik 12 jaar geleden startte bij FedEx. Alle extra bonussen en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn geschrapt of gestopt in de laatste 10 jaar. De crisis zorgt ervoor dat deze bonussen en voordelen niet snel zullen terugkomen.