Pluspunten
Doe al een tijdje promo's voor een aantal van hun dochterbedrijven. De mensen in het marketingteam zijn super aardig en ze hebben een leuke manier om naar de wereld en hun doelmarkten te kijken. Houd van de informele houding en de ruimte die je krijgt om 'je eigen ding te doen'. Houd van hun seksuele positieve houding. Ze helpen echt om het stigma over taboe-gebieden in de mondiale maatschappelijke discussie te doorbreken. Ik ben dol op het feit dat ik de wereld kan helpen voorbereiden om te begrijpen en te accepteren, inclusief de tastzin, in hoe we communiceren met internet. Ik denk dat haptiek een super interessant veld is om nu actief in te zijn. Ik denk dat FeelRobotics een enorme impact kan hebben op de manier waarop toekomstige generaties het internet ervaren. Ik heb niet veel interactie gehad met het C-level, maar voor zover ik kan zien, is hun COO een solide kerel. Zou graag de CEO en de Sales Director beter willen leren kennen, maar ze reizen veel. Ik hou van de Nederlandse houding die ze daar hebben. Mensen krijgen de ruimte om te discussiëren, te debatteren en beslissingen te herzien voor iedereen. Laat de bedrijfsvloer aanvoelen als een forum. Ik vind het geweldig dat mensen zich veilig voelen om hun emotionele investering in hun projecten en die van hun collega's echt te verkennen. Je moet wel goed op de hoogte zijn van hoe Nederlanders zaken doen. Er zijn geen strikte hiërarchieën. In organisatieperspectief natuurlijk, maar niet wat betreft interpersoonlijke communicatie. Ik heb letterlijk elke laag van het bedrijf, botte, ruwe feedback zien geven aan elke andere laag van het bedrijf. De consensus lijkt dat iedereen leert van eerlijkheid. Wat verfrissend is wat mij betreft. Ik heb gezien dat expats zich niet konden aanpassen. Maar dat is aan hen. Mensen die niet van die stijl houden als directe communicatie niet lang duurt. Dit is voor mij de voorkeursstructuur van interne communicatie. Het is hier veel waard om te laten zien dat je om hem geeft. Ik hoop in de toekomst nog veel meer voor dit techbedrijf te kunnen doen. Dergelijke gewaagde projecten en ambitieuze doelen. Als het aan mij lag, zou ik me in een oogwenk voor 2 jaar fulltime aanmelden. Ik heb interesse getoond in een fulltime functie en ik weet dat ze mijn werk waarderen, dus ik verwacht in de nabije toekomst op te schalen. Ik voel dat FeelRobotics een leuke amicale cultuur heeft waar de mensen die zich echt inzetten voor de merken een geweldige chemie hebben en elkaar verheffen om tegelijkertijd hun prestaties en vriendschappen te verbeteren.
Minpunten
In het begin voelde het alsof ik in een hechte groep van door het werk geobsedeerde vrienden werd gedumpt. Ik voelde me de eerste 2 of 3 dagen een buitenstaander. Maar ik voelde me welkom sinds ik mezelf daar buiten zette en eraan gewend raakte om de vrijheid te nemen om mezelf uit te drukken.