I'm comfortable - werkgeversreview Service Technician bij FireTron

5,0
21 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good pay and good coworkers. I don't feel like I'm micromanaged

Minpunten

The company health insurance is very expensive.

Ontdek andere reviews over FireTron

5,0
1 mei 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good environment and knowledgeable people

Minpunten

Not really anything to complain about

3,0
24 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Use to be a great company to work for. Steadily going down hill

Minpunten

Rumored financial troubles and employee morale is dropping

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle