used to be great company, now not so much - werkgeversreview Anonieme werknemer bij First Advantage
3,0
16 mei 2019
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
great environment, work culture, decent benefits
Minpunten
management, management, management, and worse upper level management
Ontdek andere reviews over First Advantage
5,0
1 jun 2026
Anonieme werknemer
Huidige werknemer, meer dan 1 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Excellent work environment and great coworkers
Minpunten
No cons are within this company for me
Reactie van First Advantage
2w
Thanks for leaving a review of your experience with us! We're glad to hear that the work environment is a good fit and that you're enjoying your coworkers. We hope you continue to find your time with us to be a positive experience.