"Not the same Fiserv it used to be." - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fiserv

2,0
19 okt 2009
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Overall Fiserv is a good company to work for. Paid pretty well and decent benefits. Middle management was usually good to work for.

Minpunten

Senior management lacks true leadership. Nobody makes decisions, usually done by committee. Fiserv overall has become a numbers only company. They continue to slash expenses and jobs to make bottom line numbers regardless of what the long-term impact on clients and employees.

Ontdek andere reviews over Fiserv

5,0
22 mei 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

This is a Good Place to work

Minpunten

Work - life balance is minimal

4,0
2 okt 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Salaris is redelijk, geweldige teamgenoten

Minpunten

Nieuwe CEO teistert het bedrijf van binnenuit. Ontslagen, bevroren vacatures en het intrekken van alle WFH-privileges.

403
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle