Don't work here!!! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fiserv

1,0
11 mrt 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The pay is pretty decent.

Minpunten

terrible benefits. There is virtually no employer contribution to the medical/dental/vision benefit plans.

Ontdek andere reviews over Fiserv

5,0
30 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good work balance and culture

Minpunten

Competition is below industry average.

4,0
2 okt 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Salaris is redelijk, geweldige teamgenoten

Minpunten

Nieuwe CEO teistert het bedrijf van binnenuit. Ontslagen, bevroren vacatures en het intrekken van alle WFH-privileges.

403
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle