Geweldig! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Flow Traders

5,0
15 dec 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een van de beste plaatsen waar ik ooit heb gewerkt. Het bedrijf geeft teveel terug, het is bijna onmogelijk om je 100% NIET te geven. Ze zorgen echt voor hun werknemers. Standaard handelsomgeving. Iedereen is supervriendelijk en geeft je de tools om te slagen. Absoluut een "team" -omgeving. Ze moedigen innovatie aan en alles wat het bedrijf als geheel helpt. Er is ALTIJD werk dat gedaan moet worden, zodat u zich nooit "verveelt"

Minpunten

kantoor heeft wat kleur nodig ... temperatuur schommelt waardoor problemen ontstaan bij het dragen op het werk .....

Ontdek andere reviews over Flow Traders

5,0
12 nov 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great office Fun team Valuable work

Minpunten

Longer hours Coding and SWE heavy

1,0
29 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very small company with flat hierarchy so you can do your own projects

Minpunten

Very non-systematic trading shop; most traders have little quantitative experience out of fast mental math, so it always underperforms competitors leading to extremely low salaries resulting in only poor quality traders and people stuck on visas reaching seniority

3
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle