5,0
15 dec 2016
Anonieme werknemer
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Een van de beste plaatsen waar ik ooit heb gewerkt. Het bedrijf geeft teveel terug, het is bijna onmogelijk om je 100% NIET te geven. Ze zorgen echt voor hun werknemers. Standaard handelsomgeving. Iedereen is supervriendelijk en geeft je de tools om te slagen. Absoluut een "team" -omgeving. Ze moedigen innovatie aan en alles wat het bedrijf als geheel helpt. Er is ALTIJD werk dat gedaan moet worden, zodat u zich nooit "verveelt"
Minpunten
kantoor heeft wat kleur nodig ... temperatuur schommelt waardoor problemen ontstaan bij het dragen op het werk .....