Pluspunten
Werken bij Flow Traders was een geweldige ervaring! Het heeft een vooruitstrevende cultuur met het soort omgeving dat ieders mening aanmoedigt en hard werken beloont. Het kantoor in New York is klein, waardoor je veel eigenaarschap en verantwoordelijkheid hebt. Het kantoor voelt vaak als één grote familie vol gefocuste mensen die streven naar uitmuntendheid, maar tegelijkertijd ook heel nuchter. De voordelen / voordelen zijn enkele van de beste in de branche en het management besteedt veel tijd aan het voldoen aan de behoeften van alle werknemers.
Minpunten
Ik kan geen serieuze nadelen bedenken om hier te werken. Het is belangrijk om te begrijpen dat Flow Traders een klein bedrijf is dat zich soms als een "startup" kan voelen. Dat gezegd hebbende, bestaan sommige bronnen die u misschien gewend bent bij een groot bedrijf hier niet. Teams zijn kleiner, dus soms moet je dynamischer zijn.