Pluspunten
Ongeacht in welk kantoor je werkt, krijg je zes maanden lang (de meeste) kosten betaald bij de training in Amsterdam - een degelijke leerrijke ervaring en een geweldige manier om het bedrijf te leren kennen, en zijn intelligente, vriendelijke mensen. Management is erg actief met de traders en en denkt ver vooruit - er is erg veel om optimistisch te zijn als management de juiste beslissingen blijft maken. Werk/leven balans en vakantie beleid zijn veel beter dan verwacht, vergeleken met de rest van de financiële wereld.
Minpunten
Het bedrijf lijdt af en toe aan groeipijnen en hoewel de lakse en ontspannen werkomgeving best wel aangenaam is, zou een iets professionelere omgeving de prestaties en de innovatie verbeteren. Voor de rest niet veel om over te klagen!