Overall a good company to work for - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fluor

4,0
6 okt 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good salaries and benefit. Professional environment. Company constantly provide work related training.

Minpunten

Often hire and lay off people. Politics. Female employee tend to pay less, but I think this apply to many other companies as well.

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

4,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is a Multinational and so you get good exposure

Minpunten

Job is dependent on availability of projects. Very unstable

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle