Working at Fluor - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fluor

3,0
28 okt 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

They are a large company so there is available work, but you must be willing to travel in most cases.

Minpunten

Dysfunctional in some cases regarding processes and interdepartmental cooperation. Management does not mean that a person is a good manager or expert in their field.

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

3,0
12 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Well managed consulting company. Decent salary

Minpunten

No growth Thrifty with employees

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle