I worked in waste disposal management at FLUOR as well as a bus driver, I drove locals in Afghanistan. - werkgeversreview Bus Driver bij Fluor

5,0
23 mei 2014
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fluor company is well organized, good wages, vacations also.

Minpunten

There is a possibility for advancement in the field in their field of work.

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

4,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is a Multinational and so you get good exposure

Minpunten

Job is dependent on availability of projects. Very unstable

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle