Great company... Had a really pleasant experience... - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fluor

5,0
11 jun 2014
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Challenging projects. Has a good work culture. People are very helpful. Would highly recommend it to any structural engineer.

Minpunten

Big company..So growth slower as compared to a small firm.. But, I think pros far outweigh the cons..

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

3,0
12 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Well managed consulting company. Decent salary

Minpunten

No growth Thrifty with employees

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle