I worked at this company. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fluor

3,0
16 mrt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company for a young engineers, I got a lot of trainings. A lot of smart people.

Minpunten

Management makes you feel like just a number on the list. Too much politics as with most corporation, to be expected.

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

3,0
12 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Well managed consulting company. Decent salary

Minpunten

No growth Thrifty with employees

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle