Good but not great for rookies. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fluor

4,0
30 mrt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good Pay and benefits, Flexible schedule (somewhat), a lot of peers and community.

Minpunten

too big, too micro-managed and layered, hard to get recognized while at entry-level.

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

4,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is a Multinational and so you get good exposure

Minpunten

Job is dependent on availability of projects. Very unstable

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle