Good company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fluor

5,0
27 jul 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company culture when I was there, industry is stale so there's not alot of new/engaging opportunities (outside of engineering)

Minpunten

Older industry, culture is therefore old and stale.

Ontdek andere reviews over Fluor

5,0
25 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very transparent, room to grow.

Minpunten

can be political, not what you know but who you know.

4,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is a Multinational and so you get good exposure

Minpunten

Job is dependent on availability of projects. Very unstable

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle