Pluspunten
Het goede: bijna iedereen is aardig en het is heel gemakkelijk om werkvrienden te maken. De machines zijn eenvoudig te bedienen. Op feestdagen wordt er gezorgd voor eten en spelletjes. Het loon is redelijk goed voor wat het werk inhoudt.
Minpunten
Het slechte: ik kreeg tegenstrijdige informatie te horen over de lengte van de shift bij het starten. In het begin kreeg ik te horen dat er 4x10 ploegendiensten waren, geen vrijdagen. Toen kreeg ik te horen van incidenteel overwerk, en dat werd VERPLICHT overwerk. Er wordt nu 4x12 gewerkt en er is niet genoeg tijd na het werk om naar huis te gaan, tot rust te komen en goed te slapen voor de volgende nacht. Drama tiert welig door de linies. Collega's willen soms hun werk op je afschuiven/beweren dat het niet hun taak is om iets kleins te repareren. De lijn wordt NIET afgesloten als meerdere collega's covid krijgen. Het management blijft productiedoelpalen verplaatsen. De omzet is extreem hoog. Weinig mogelijkheden voor opwaartse mobiliteit.