Tot nu toe zo goed - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Freudenberg Group

4,0
26 jul 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik werk nu bijna een jaar hier in Freudenberg. Ik heb het gevoel dat elke dag druk maar bevredigend is. Ik ben lid geworden van een geweldig bedrijf en heb zoveel geweldige leiders en collega's ontmoet. Beheerders zijn vriendelijk, aardig en vindingrijk. Mijn inspanningen en bijdrage zijn gezien en gewaardeerd, en mijn carrièrepad is duidelijk.

Minpunten

De reden dat ik 4 sterren geef, omdat er op sommige gebieden verbetering mogelijk is. Geen enkel bedrijf is perfect, maar de algehele werkervaring is tevreden.

Ontdek andere reviews over Freudenberg Group

5,0
28 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great Atmosphere, solid co-workers, and decent pay

Minpunten

Not maintaining the data in the system, no uniform decisions, no common knowledge

2,0
30 apr 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Stable company with broad global reach. Front office jobs not demanding, hybrid schedules and low expectations lead most to be 30-35 hr weeks.

Minpunten

At first this looks like a positive: you’ll notice that many employees have tenures of 15,20, 30 years. But that leads to a lot of group think and insular behaviors. They actually have a common statement among employees - “you’re not a Freudenberger unless you’ve been here 10 years.” Not exactly a welcoming statement to new employees. If you’d like to have your input and thoughts ignored for a decade, this is the place for you. Convinced they have great technologies, but in market terms, average technology at best. Horrific infighting between divisions. Management meetings resemble Klukluxclan meetings in terms of diversity. Pay scales below market, 401k match very weak

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle