4,0
26 jul 2023
Anonieme werknemer
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Ik werk nu bijna een jaar hier in Freudenberg. Ik heb het gevoel dat elke dag druk maar bevredigend is. Ik ben lid geworden van een geweldig bedrijf en heb zoveel geweldige leiders en collega's ontmoet. Beheerders zijn vriendelijk, aardig en vindingrijk. Mijn inspanningen en bijdrage zijn gezien en gewaardeerd, en mijn carrièrepad is duidelijk.
Minpunten
De reden dat ik 4 sterren geef, omdat er op sommige gebieden verbetering mogelijk is. Geen enkel bedrijf is perfect, maar de algehele werkervaring is tevreden.