Pluspunten
No nonsense, goede arbeidsethos, leuke collega´s
Minpunten
Onduidelijke koers die door het hoofkantoor in DK wordt gevaren. Wat wil DK met NL? Het mooiste zou zijn om in Rijssen het Rundslacht centre of excellence te maken. Zo ben ik aangenomen maar na 3 maanden was het alweer anders omdat het in DK minder goed liep. Het lijkt erop dat Frontmatec door boekhouders/share holders= korte termijn wordt gerund. Ze draaien de kip met de gouden eieren (aftersales) de nek om door de aandacht bij de nieuwbouw te leggen. Nieuwbouw is nodig om aftersales te kunnen blijven doen. Dus wat maakt het uit dat we daar wat minder aan verdienen? Nieuwe CEO lijkt vriendjes om zich heen te verzamelen om noodzakelijke veranderingen te bewerkstelligen. Hopelijk heeft hij de moed om een paar directeuren van hun koninkrijk te verlossen.