Appalling Company to work for. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Fujitsu

1,0
24 jun 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great Company if you are one of the lucky few on the IIP program otherwise absolutely appalling organisation if you want to progress your career.

Minpunten

Overall, renumeration was very poor (company very reluctant to re-imburse expenses), no training, no appraissals, totally dysfunctional work environment promoted by management. Very poor health & safety. Worse company I have ever encountered.

Ontdek andere reviews over Fujitsu

5,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great work-life balance. Great company culture.

Minpunten

Lack of growth opportunities due to low turnover.

4,0
15 mei 2026
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good employee benefits and remote work are available

Minpunten

Can be difficult for non-Japanese speakers

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle