Pluspunten
Gelegen in het mooie Rotterdam
Minpunten
Zeer onbeleefd en onprofessioneel personeel. Het bedrijf behandelt zijn werknemers erg slecht, als slaven. Geen kans op een professioneel productief gesprek met HR. Alles draait om provocaties, over elkaar praten, schreeuwen. Geen enkel respect. Geen bedrijfswaarden, alleen een stel onprofessionele onderdrukte mensen die iets proberen te maken van hun onopvallende projecten. Salarisvergoedingen onjuist. Pas op uw loonstroken! Teamleider en evaluatoren veranderen voortdurend. De reden hiervan blijft geheim. Discriminatie is zeer ernstig in het lage kantoor in Rotterdam. Geen respect voor culturele verschillen. Geen samenwerking, geen teamwerk. Geen visie, geen missie, geen waarden. Machtsmisbruik. Dit kantoor moet worden aangeklaagd en gesloten. De organisatie is niet transparant in de manier waarop ze opereren.