would NEVER go back - werkgeversreview Anonieme werknemer bij GSK

1,0
19 mei 2023
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

you can say you worked at GSK on your CV

Minpunten

no job security, constant cycle of redundancy and rehiring. contractors are paid less but have to do more. extreme lack of GMP awareness.

avatar
Reactie van GSK
3y
We’re grateful that you’ve taken the time to share your feedback. We want GSK to be a place where everyone can feel a sense of belonging and thrive. Please tell us more about your experience via our Speak Up channel here: https://gsk.i-sight.com/landing-page/

Ontdek andere reviews over GSK

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

WLB, talented and nice coworkers

Minpunten

constant reorganization, initiatives, issue with retaining talent

4,0
26 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexible work hours, 7hr work day

Minpunten

Lower salary than other pharmaceutical companies

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle