A good place to work. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij GSK

4,0
9 mei 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Large company Fair compensation and great benefits More resources Regular hours Work/life balance

Minpunten

Large company politics Multiple years of staff reductions draining the talent pool in many areas Losing institutional knowledge in favor of lowering costs

Ontdek andere reviews over GSK

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

WLB, talented and nice coworkers

Minpunten

constant reorganization, initiatives, issue with retaining talent

4,0
26 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexible work hours, 7hr work day

Minpunten

Lower salary than other pharmaceutical companies

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle