Mostly good but management could be more professional. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Geisinger

4,0
18 feb 2011
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Job security Pay rate Great co-workers location

Minpunten

management needs to be more professional, and care more about their workers. Fair treatment of all employees

Ontdek andere reviews over Geisinger

5,0
20 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Well compensated for the job

Minpunten

Large company that can feel overwhelming with regards to workload.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle