Don’t work here - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Generac Power Systems

1,0
19 jan 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The pay is decent enough

Minpunten

They don’t care about you. They will work you to death and then penalize you for taking a day off. They handled covid very poorly and lost a lot of workers because of that.

Ontdek andere reviews over Generac Power Systems

5,0
11 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Competitive pay, internal opportunities, nice people, good industry, growing company

Minpunten

Some teams gets more spotlight than others

3,0
20 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flat organizational structure within departments

Minpunten

Somewhat controlling regarding strategies. Transitioning to 100% office.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle