Pluspunten
Het middenmanagement lijkt vooral te dicteren en neemt buitensporig veel vrije tijd op, waardoor de balans tussen werk en privé goed is. Het grootste deel van de functie bestaat uit technische documentatie, dus als je het niet erg vindt om de hele dag achter een bureau te zitten, is dit een geweldige baan voor jou. De mensen op engineeringniveau, tot en met senior engineers, zijn fantastisch. Geweldige mensen en ik kan ze persoonlijk niet genoeg aanbevelen.
Minpunten
Een ongelooflijk gebrekkige introductie tot processen en trainingen. Gebrek aan directe managementondersteuning binnen de afdeling Procesengineering. Het kwaliteitsmanagementsysteem is buitengewoon complex en het lijkt erop dat een groot deel van het management buitensporig veel tijd kwijt is aan het navigeren door dit systeem.