Pluspunten
Over het algemeen ben ik erg trots om bij Getinge te werken. Ik werk aan een goed product dat een meetbaar verschil maakt in de levenskwaliteit van mensen, omringd door interessante en betrokken collega's, met een goede balans tussen werk en privé. De compensatie voor mijn functie is gemiddeld, maar dat is prima. Ik word niet onderbetaald en ik werk liever ergens waar ik van hou dan dat ik meer betaald krijg om met vervelende collega's om te gaan. Er ligt een grote nadruk op duurzaamheid, wat aansluit bij mijn persoonlijke waarden.
Minpunten
Het is niet het meest diverse bedrijf ter wereld en zou wel meer DEI-initiatieven kunnen gebruiken. Het bestuur is zeer mannelijk en zeer Zweeds. Hoewel mijn deel van de organisatie het redelijk goed doet, lijken sommige andere delen van de organisatie de laatste tijd wat uitdagingen te hebben gehad. De communicatie tussen verschillende delen van mijn organisatie kan verbeterd worden.