Pluspunten
Het salaris is goed en de aftakas is een leuke bonus. Als bedrijf, Pomeroy, hebben we betrouwbare, industriestandaardoplossingen geleverd met datacenter, draadloos, Unified Communications, hardware, software, gestructureerde bekabeling en meer. We ondersteunden veel managed services-contracten in veel markten (overheid, onderwijs, gezondheidszorg, publieke sector, enz.)
Minpunten
Getronics kocht Pomeroy en begon onmiddellijk met de ontmanteling van het merk Pomeroy en de stof waarop het werd gebouwd. Was Pomeroy perfect, nee, MAAR het was veel beter dan Getronics. Getronics werd bij de werknemers aangeprezen als een groeiend en solide IT-dienstenbedrijf en de hoop was dat ze zouden fuseren en enkele van de gebieden zouden vullen die Pomeroy ontbeerde. Dit is niet het geval geweest. Getronics heeft een zeer slecht management dat gelooft dat de klant niet meer is dan een pion. Die winsten, niet betrouwbare oplossingen, zullen hen in staat stellen te gedijen en te groeien op de verzadigde Amerikaanse markt. Het management houdt zich niet bezig met al zijn vestigingen en bezoekt ook niet zijn locaties om meer te weten te komen over de huidige omgeving en de sterke en zwakke punten. Het is net een Ponzi-plan dat slecht is geworden! Het bedrijf is een complete puinhoop en staat op krediet bij al zijn distributeurs. De salarisadministratie kan nauwelijks worden gemaakt voor zowel de Amerikaanse als internationale vestigingen en het bedrijf is gedoemd te mislukken.