Good Company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Go-Sharp

4,0
19 nov 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good company learning oppurtunities good projects

Minpunten

less salary management should be improve

Ontdek andere reviews over Go-Sharp

1,0
20 mrt 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Small company where everyone knows everyone

Minpunten

The IT mangers are very young and immature. They only care about themselves and like to invent stories about other people in the company. In other words they like to gossip a lot and that is basically what they do all the time. They are not very competent and that is why their systems are so bad.

1,0
12 jul 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nothing so great I can say about this Co.

Minpunten

Full of political environment Manager was biased

3
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle