If minus one star was an option, It would define it - werkgeversreview Anonieme werknemer bij GoGo Quinoa

1,0
23 dec 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I got to meet great employees

Minpunten

Being yelled by the owner , no respect or whatsoever. they don't commit to their promises, huge lack of structure

Ontdek andere reviews over GoGo Quinoa

5,0
23 apr 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Bon climat de travail, environment agréable, entreprise en croissance

Minpunten

Il n'y a rien a signaler

2,0
9 mrt 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

There are some kind people

Minpunten

The CEO is very narcissistic and you have to walk on egg shells. He is controlling. Pay was bad, benefits as well (cheap). At the time, no work flexibility.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle