Chaotic - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Gtech

1,0
22 sep 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Free vacuum after a year

Minpunten

Chaotic and disorganised company that would rather pay less for low skilled staff than employ people capable of doing their job

Ontdek andere reviews over Gtech

5,0
5 okt 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is a great place to work for. The people are nice and helps you in every way. They compensate you very well.

Minpunten

I NOTHING BAD TO SAY ABOUT G - TECH 1 LLC.

3,0
13 jan 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Interesting work and good people

Minpunten

Low pay Managers don’t care about engineers

1
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle