Ok - werkgeversreview Cashier bij Harris Teeter

3,0
30 aug 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

they offered very Good hours

Minpunten

i didn't like working there

Ontdek andere reviews over Harris Teeter

5,0
22 okt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good people to work with

Minpunten

management can be problematic in communication

1,0
26 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Decent people, make connections, pay, and hours are just okay.

Minpunten

Management sucks. If you fall victim to bullying, nobody cares/does anything. Working there from 16 to now (barely anymore), it was hard to be happy at all about going in when working with a specific manager who constantly nitpicked and talked behind your back.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle