Friendly company, a good place to work - werkgeversreview Anonieme werknemer bij In Express-Sisters Group

5,0
1 dec 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- Everyone is friendly. - Management is willing to offer opportunities and training resources. - Good work / life balance.

Minpunten

The business is quite established, so the transformation pace is relatively slow.

Ontdek andere reviews over In Express-Sisters Group

3,0
23 sep 2016
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The work culture is the best thing I can think of this company. Workers are welcomed to speak up their opinion.

Minpunten

The Management is a bit confusing. The Managers do not do a good job in communication.

5,0
16 jul 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good and nice environment to work

Minpunten

Not much con in here

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle