Good place to work - werkgeversreview Electrician bij In-House Electric

4,0
13 okt 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Company van, good bos and coworkers

Minpunten

Drive to much, to much traffic, when offer Bonus does not always follow through

Ontdek andere reviews over In-House Electric

5,0
9 nov 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Easy to work with. They don’t micro manage you. Do good work they leave you alone

Minpunten

They stopped doing the monthly bonus plan. Was really awesome when it was in place

4,0
10 jun 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good guys to work with

Minpunten

lots of driving in traffic

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle