Great team! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij In The Zone

5,0
19 dec 2022
Anonieme stagiair(e)
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Easy to work with, wonderful team

Minpunten

Relaxed scheduling and email reports

Ontdek andere reviews over In The Zone

5,0
29 mei 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Loved the kids. Loved the coworkers.

Minpunten

Cleaning but of course? Everything else great.

3,0
25 aug 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Not being micromanaged and having your very own classroom. The bond with the children is what makes everything worth it!

Minpunten

Are not allowed to retrieve any items you’ve left in your classroom. Like a family when employed, very unprofessional when not employed any longer and looking to gather your belongings.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle